Valla benim kızım da 4. Ayında 6,450 kg hiç zayıf demedi gayet iyi ve sağlık bebeğim var dedi.Ben de anne sütü veriyorum ve zorla kavga kıyamet uykusunda içiriyorum ayıkken çok zorlanıyorum içmiyor .Doktor beslenme aralığını uzun tut dedi .Ben 3 saatte bir bazen 4 oluyor 100 cc içiriyorum bazen 110 ama 24 saate 710 730 civarı içmiş oluyor .Hep uykuda sen de öyle dene istersen saat başı verme biraz acıkmasına izin ver