Geçmiş olsun bizde de süt ve ürünlerine alerji var, kolik bebeğiz, hayvansal gıdaları süt ve ürünlerini her şeyi kestim, dut kurusu alın ve hoşaf yapın şekersiz, bol su tüketin lğtfen benim o şekilde arttı sütüm çok şükür. Humana çaylarında laktoz var Kligtag dite bir program var, vegan olarak ayarlardan seçin ve ürünlerin barkodlarını okutun, vegan uygun yazanları tüketebiliyorsunuz. Gaz için maalesef kolik olduğumuz dan ne ysek dokunuyor. Bol kimyon içiyorum, rezene içiyorum ama sadece zeytin patates bulgur yiyorum 20 kilo verdim. Allah şifa versin.