Ayy benim de bebeğim 10 aylık 3 gün önce bi anda isal oldu anlamadım neden olduğunu doktoru çok iyi sağolsun arayıp yazabiliyorum görüntülü bile arıyor foto atıyoruz sürekli söyledim bakso damla aldırdı sadece bir kere verdim isali düzeldi hemen normale döndü ve kaka tahlili istedi eşim hemen götürdü bezini verdik amip kisti lokösit diye bir bakteri görülmüş tedavisi çok mümkün değil isali geçerse sorun değil dedi geçmezse antibiyotik verecekti mukusda çıktı tahlil de ama çok fena pişik oldu resmen poposu bordo olmuştu foto attım doktor bile çok fazla olmuş dedi kanıyordu resmen yara gibi hametan krem ve travazol kremi karıştırıp sürdük geçti baya ama 3 gün oldu hala pişik devam ediyo ıslak mendil yok su ve pamuklu bez le siliyoruz hemen yıkıyorum kaka yaptığı an pişik artıyo çok dikkat edin birde sürekli açık kalsın poposu ben ilk gün bez bile bağlamadım canından önemli değil üstüme bile işedi alt değiştirme bezini ser poposunu aç bunyazıdğm kremleri al suyla sil sür açık kalsın bakso damla verin birde anında düzeldi mümkünse bezini de götürüp tahlil verebilirsiniz 1 saatte çıkıyor geçmiş olsun uzun oldu biraz 😕