Winchester bende aynı dertten muzdaribim..... 18 günlük anneyim... bestlak damla ve humana still tea içiyorum uyumaya çalışıyorum su içiyorum herhangi bir aman aman artış malesef göremedim 😔😢 daha sonra gelir diye umut vermeye çalışıyorlar çevremdekiler ama.... solgarın bir besin takviyesi varmış yarında onu sipariş vercem yinede umudumu koruyorum.... soğan sarımsak pırasa kereviz ağzıma sürmedim sütün tadına etki eder bebeğim emmezse diye... bide sütünün yetmediğini nerden biliyorsun gibi bir soruyla karşılaşıyprum sürekli.... ben anneyim ve yaptığım şey pimpiriklenmek değil endişelenmek nerden biliyosam biliyorum....😒😒😒
Bir teselli vereyimmi??? Yengem yeğenimi 2 sene bolll bol emzirdi... abim göreve gittiği yerden sürekli doğal ballar pekmezler sütler vs getirdi şu an 7 yaşında.... dışarda esinti çıksa 1 hafta hasta yatıyor çocuk... yaz günü çorap giymesin anında hasta... eşimin abisinin hanımıda zor emzirmiş 2 3 ay... çocuk 4 yaşında şu anda yemin ederim karda çıplak kalsa taş gibi maşallah