Mehtaponurs 4,5 aylıkken sünnet olduk, bugün tam 10. Gün ve tamamen düzeldi. Dikişleri düştü. İlk iki gün günde 2 kez calpol verdik biz doktorun tavsiyesiyle. Kesinlikle bardak falan kapatmayın dedi bize doktor. Sadece beze yapılmaması için alt değiştirirken pipiye bolca bepontol krem sıkıp öyle bağladık. İlk günü uyuyarak geçirdi. İlk çişi de dahil hiç ağlamadı çok şükür oğlum. Ben ondan daha çok ağladım🙈