Oglum 4 ay 20 gunluk gecen hafta menenjit a aşisini oldu . Doktor 15 gun sonra b yi de yapalim dedi. B daha agir bir aşı diye okudum. Bunlari 1 yasindan sonra tek doz yaptiran da var. Bizim ki 2 doz olacak. 5. Aydan once veya 5. Aydan yaptiran var mi ? Sıkintı oldu mu ?