Gamzosgamzos Kızlar bizim gibi minyon olan varmı 5 gun sonra 6 aylık olacağız Allah nasip ederse 6.500 kloyuz doğum klomuz 2.800 çok şükür Rabbim’e sağlığımız yerinde :)
kuzeyinannesi12 Gamzosgamzos bizimde Doğum kilomuz 2700 5 ay 5 günlüğüz şuan kilomuz 6.800 sağlığımız gayet iyi çok şükür anne sütüyle besleniyoruz ☺️
Gamzosgamzos Mom356 olsun canım sagilıklı olsunlarda benim kızım koskoca 1ay hiç almamıştı sonra yeni biraz toparladı
Sedaathy Benım kızımda 3 ay 10 gunluk 5300 kılosu 62 cm doktorumuz nazlı kılo alıyor dedı sanırım boyuna verıyor bızım kız 😅☺️
kuzeyinannesi12 Gamzosgamzos aynı kiloda hamile kalmışız bende 63le kalmıştım ama 75le Doğuma girdim ben ☺️
Sedaathy Gamzosgamzos bana gorede ıyı ama doktorumuZ cok begenmıyor kılo alımını 😅cok hareketlı kızım ellerı ayakları hıc durmuyor azıcık dursa kılo alacak ama 🙈🐣
Gamzosgamzos Merveminaa inşaAllah canim bizde 1 ay 5.750 de kalmistik bi anda biraz topladi cok şükür
kuzeyinannesi12 Gamzosgamzos evet olması gerektiği gibi gitti çok bulantılı bir hamilelik geçirdim yiyemedim hiçbir şey onun da etkisi var tabi ☺️ Az kilo aldım onu da ben aldım malesef ☹️
03032014 Gamzosgamzos kızım 3 kilo doğdu şu an 4 buçuk aylık 6 buçuk kilo bılmıyorum zayıf mı normal mı