handankoc Bebegım dıs cıkarmadı henuz ama şimdiden ister istemez aklıma takılıyor dıs cıkarınca gogüsümü ısırır mı nasıl olur dıe bu sebeple gogüs ucu koruyucu almayı dusunuyorum bu sekılde kullanan varsa deneyımlerını paylasabılır mi? Bır de memnun kaldıgınız varsa öneride bulunabirmisiniz
Yagizmomms Benim doğumdan sonraki 1 hafta cok yara oldu göğüslerim ağlayarak emzirdim hep. Deneyeym bi belki emer dedim bebedorun aldm göğüs ucu biraz büyük ama baktm baya onlada emiyor. Zten 4 günde iyilesti memeye temas etmeyince smdi sdce kalkan kullaniyorum. Memnun kaldm yani ben hemde en ucuzunu aldm 😀
handankoc Yagizmomms benım fıstık emzık tutmadı belkı onuda agzına almaz dıe dusunuorum sanırım once uygun fıyatlı alıp tutup tutmadıgını denıyebılırım
Yagizmomms handankoc Aynen emzik emmediyse tutmayabilir. Benimkide sadce uykuya geçişte emiyor emzik baska türlü almıyor