İki gündür resmen Sürünüyorum.atesim 39 lari gördü dayanamayıp sonunda acile gittim.antibiyotik verdi doktor.iki gündür kullanıyorum ama göğsüm hala taş gibi.ozellikle ilaç kullananlara sorum.ilac bu sertliğe iyi geliyor mu ? Sadece semptomlari mi azaltıyor acaba?
Birde kizlar bu süreçte yapabileceğim bir şey var iyi gelir dediğiniz.surekli sagiyorum ama fayda etmiyor