Esilamm190719 Kızım için ariyorum nelere dikkat etmem kullanip tecrubeleri annelerden fikirlerini bekliyorum :))))))
ozge3747 Esilamm190719 ortopedik değil anatomik olmalı diye biliyorum tabanı fazla kalın olmamalı. Yumuşak bükülebilir olmalı. Nu bebe veya adidasa bakacağım ben vicco da tavsiye ediyorlar
SayMyName Esilamm190719 ben de bu hafta kızımın doktoruna sordum . bileğini kavramalı tabanı ne çok yumuşak ne çok sert olmalı deri olmalı bir de ayakları hızlı büyüyeceği için bir numara büyük alın dedi