Fatosyyn Kızlar acil başına gelen var mı 47 günlük bebeğimin gözleri aşırı çapaklandı bir anda iltihap akıyor sanki siliyorum pamukla temizliyorum. Yine oluyor. Doktorumuz resmini attım enfeksiyon dedi damla kullanmamız söyledi kullanıyorum. Emzirmiyorum sütüm hiç yok çünkü anne sütü iyi geliyor diyorlar sütüm olmadığı için sütle temizleyemiyorum. Ama demlenmiş çayla temizliyorum bunun dışında sizin önereceğiniz birşey var mı başına gelip de şunu yaptım iyi geldi diyen???
minikfare Fatosyyn merhaba biz de 46 günlüğüz.bebeğimin gözünde çapaklanma yoğunbakımda yattığında vardı doğduğunda.önce doktorumuz ilaç vermedi rop muayenesine götürdük haftaiöi ondan sonra sapsarı su akıyor ve yapışkan şekilde yoğun çapak gelmeye başladı kızardı ve gözü şişti.doktorumuzu aradık o da antibiyotik şurup ve 2 tane göz damlası başladı.göz önemli ihmal etme.bebek şampuanıyla gözünü temizlememizi önerdi.bide önceki göz muayenesinde göZdibine masaj önermişti ona devam edeceğiz.göz önemli ihmal etme
Semrakrhn38 Fatosyyn Canim ben o capaklanmayi aylarca cektim sanirsam ya 8 ya 9 aylikken gecti dogdugundan belli capakliydi ama bizde kanal tikaliydi enfeksiyon cok kapardi oncellikle anne sutu besler orayi daha cok yapar die bi kac defa duydum siz kaynamis ılimis suyla pamukla makyaj temizleme pamuguyla icten dısa dogru temizleyin devamli onemli olan iyice dagitmamak enfeksiyonu oyuzden icten disa dogru bi kullandiginizi bidaha kullanmayin temiz tutar damlayida kullanirsaniz gecer
Deletedmom348 Fatosyyn Bana sakın süt çay falan sürmüyorsun dedi doktor. Kaynamış ılımış suya batırıp sil. Göz çukuruna masaj yap. Damla kullan geçer dedi
Babyderin Fatosyyn damla kullandık biz canım birde serçe parmagınla göz pınarına hafıf hafıf bastırsacaksın masaj gibi sonra damlayı damlat doktor bize böyle gösterdi hala oluyor ara ara bizim 3,5 aylık
Elzaderen Bizde kızımda tek gözünde yaşadk, ya sütle felan değil 🙏🏻 , damla alın sabah öğle akşam 1 damla damlatın düzelio arad bi isterse çayla pansuman yapın
Bulutunannessi 2 buçuk aya kadar oğlumun gözü full çapaklandı ve aktı sürekli göz yaşı kanalları tıkalı oluyomuş o yüzden çok normal sütümle sildim çay pansumanı yaptım en son 2 aylık aşısını yaptırmaya gidince doktora muayene ettirdim damla yazdı 15 gün kadar kullandık bi sabah kalktık hiç bişey yok geçti tamamen . Endişe etme normal yenidoğan bebeklerde yani 🙏