Merhabalar güzel anneler❤️
Malum hayat şartlarından dolayı artık özel hastaneye pek gidilmiyor, gidelemiyor. Aranızda Bursa şehir hastanesinde kadın doğuma giden var mı acaba varsa hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz acaba? Normal rutin muayeneye giden vardır belki ikinciye hamile olan anneler vardır yada orada doğum yapmış olan vardır diye soruyorum. Senede bir muayene olmak gerekir artık bende doğum yapalı 1 sene oldu. yardımcı olursanız çok sevinirim 💕