Hanımlar merhaba 13 günlük bir anneyim sezeryan oldum kanamam 3 gün önce bitmişti hanı leke vs dr yoktu ama dünden beri kanama basladi hele bugun afedersiniz resmen kan oyle bir kokuyor ki çürümüş birsey gibi onderece kontr Le vs de gittim içim tamamen temizlenmiş parça vs yok normal ki acaba anlamadim
Hem cok kanama bar hemde kokulu