Kızlar merhaba kızım 1yasina girmek uzere artık yastıkla yatırmak istiyorum kendi de istiyor.surekli bizim yastığın üstüne çıkıp yatıyor çünkü.yastık önerisinde bulunabilir misiniz?kumaş nasıl olmalı içi pamuklu mu yün mü olmalı.markayla beraber yazarsanız çok sevinirim.simdiden teşekkürler🤗