PNR_asy43 Bebegim 3 ay 25 günlük bazen hipp formül süt mama kullanıyoruz. Eşim mama alırken 3 numara almış ben yeni farkettim mamanın yarısına geldik. Meyer üstünde 1 yaşdan sonra yazıyormuş o kadar kullandım bişi olmadı devam etmelimiyim yoksa keseyimmi??