Zhraagk İlk uçak yolculuğunu 40 günlükken yaptı kızım,uyuduğu için emziremedim ama uyurken emzik emdiği için hiçbir sorun olmadı🤗 1,5 yaşında yolculuk yapmak daha da avantajlı,süt meyve suları falan içirebilirsiniz.Bizde bu hafta uçak yolculuğu yapıcaz kızım 7 aylık,umarım Buda ilki gibi güzel geçer🙏🏻 Size de iyi yolculuklar🐞