Hilalamine Sum87 benim kuzumda doğduğundan beri var hatta ilk doğdu, doğalı yarım saat oldu görümcemin kucağında bu çocukta hırıltı var dedi aldılar götürdüler 1 saat getirmediler yavrumu çok bilmiş yüzünden bişey çıkmadı Yine de yapıyo arada ama emince geçiyo
idil1990 Sum87 yeni doganda hirilti normal kabul ediliyor die biliyorum benim bebegimdede vardi cunku burnu tikali degilse gogus cevresinden gelmiyorsa sorun yoktur kulagini sirtina koy dinle cigerden gelmiyorsa korkma sk sk ta burnunu temizle aspiratorle bisi olmaz allahin izniyle
Deletedmom276 Sum87 emziriyorsanız iliksulu çorba yada yemekler yiyip bir kaç hafta gözlemleyebilirsiniz
Izabella Sum87 burnunun acik oldugu rahat nefes alabildigi anlamina gelmezki bir fizyolojik serum alin burun aspratoru alin ama su ucu degisenkerden alin bi deneyin burnunun nasil temizlendiktej sonra rahatladigini sizde goreceksiniz benim bebegimde hiriltisi vardi ben Allah korusun bronsit sandim cunku bende bronsit var ilk oglum anje karninda benden kapmisti buda kapti diye cok korktum doktoe bakti bronsit dgl dedi burnu doludur dedi fizyolojik serum aldik birde aparatini tekizledik oh mis cocuk rahatladi
sutas Sum87 ben 2 aylik olana kadar asilarinda saglik ocaginda doktora dinlettim ayni sorun vardi ozellikle emdikten sora oluyordu balgami varmis gibi aynisi. Doktorlar cigerden gelmiyor normal dedi. Asilara gidince en azindan tedbirini alip dinlet bi doktora. Kendin de bogazinda mi yoksa cigerde mi kesfetmeye calis canim ama genellikle sorun olmuyor diger arkadaslarin dedigi gibi
canparcam123 Sum87 sırtını dinlediğinizde ses geliyorsa bence bir doktora götürün ciğerlerine inmiş olabilir bebek küçük olduğu için evde yapılacak birşey olmuyor..çok çektim bronşit ten oğlum 2aylıktı sürekli burun tıkanıklığı dediler sonra 16 gün yatırdım hastahane de.
Gmzdgs Sum87 yeni doğan bebeklerin burun delikleri küçük olduğu için hırıltı normalmiş onun ardından öksürük baslarsa hastadır canm büyüdükçe geçer sağlıklıysa