Bebekkende aşırı yabancı bilirdi kızım. Tam aşmaya başlamıştık karantina olunca 2 ay falan kimseyi görmedi desem yeridir şimdi kimi görse aşırı içlenip ağlıyor sokağa çıkmaya korkar oldum destek falan almalımıyız var mı böyle yaşayan oda bende çok yıprandık gerçekten 😔