Ben casual cadilac kulaniyorum çok çok memnunum. Sürüşü kolay tek elle dönmesi, hafif olması 2yil en iyi bebek arabası seçilmesi beni kazandı. Biraz pahali evet ama içim rahat olsun diye aldık. 2 bebek dusundumuz için onda sağlam olsun diye parayı acımadık. Benim tavsiyem casual cadillac 👌