AliasafinAnnesi22 valla kendi uyuyor daha çok yatağına yatırıyorm biberonla süt içiyor sütü bitiyor su istiyor sonra dananın kuyruğu kopuyo🤦🏻♀️ salla diyo yastığı alıyorm yatağımda yatacam diye ağlıyo bırakıyorm salla diye ağlıyo, sürwkli kendi kendine konuşuyor sıkılıyo uyumucam diyo durup dururken kakam geldi tuvalete gidecmdiye ağlıyoyani sürekli ağlayacak bişeyler yaratıyo, gün içinde de yoruluyo sürekli koşuyorz evcilik faln oynuyorz bloklarla oynuyorz kendide yalnız oynuyo yani aktifiz bayağı,
valla bana kalsa bırakmasın öğlen uykusunu ya ne güzel eskiden 2 saat uyurdu rahat ederdim işime bakardm benim böyle pertim çıkıyo ben bıraktırmadm kendi bıraktı ben bayağı uğraştm da öğlen ayrı akşam ayrı ağlamalar bağrış çağrış bide diyorm ya 10da uyanınca otomatikman öğlen uykusugidiyo, erken uyandıraym diyorm ama gece uyanması olunca oda olmuyor zaten geri 7-8de yatıyo