Dilbersavas51 ayni durumdaydi bir kac hafta once doktorumuz gunde 3 kere sabah oglen aksam tok karnina bir cay kasigi PROSPAN oksuruk surubu verdi tamamen bitkisel 5 gun kullandik gecirdi sizede oneririm
Burun tikanikli icinde hic oyle sérum physiologique falan kullanmayin bosuna para ben cok kullandim ama hic bir ise yaramadi aksine daha cok tikandi
Eczaneden gidin İZOTONİK SODYUM KLORÜR SOLÜSYONU alin bitanede siringa alin burnunu onunla acin gunde 5-6 kere inanin 3 gune iyi olacaktir ve daha saglikli cunku esimin kardesi soyledi kendisi hastanenin acil bolumunde calisiyor bebek icin acile gittiginizde hastanede bebegin burnunu onunla aciyorlar
Gecmis olsun Allah sifalar versin 🤗