Kızlarr merhaba birkaç aydır oğlumu emzirerek uyutuyorum ve emerken şah damarının cok hızlı attığını görüyorum doktora sordum ateşi yoksa sorun yok ama kaygılanıyosanız eko çekelim dedi sizler hiç bebişlerinizde farkettinizmi herhangi bir kalp rahatsızlığı yok ama ben korktum gün içinde cok hareketli oyüzden olabilirmi sizler hiç dikkat ettinizmi şimdiden teşekkürler Allah bebişlerimizi korusun ❤️🙏🏻🥰