DFM banada öyle yaptı etraf.. sütüm az geldiği halde emzir emzir gidiyodur ona dediler çocuğum iki gün çığlık çığkığa ağladı biz de gaz sanıyorduk 2 günlük çocukta 😔.. ogünden itibaren etrafa kesinlikle kulak asmadım sadece kendi iç sesimi ve mantığımı kullandım.. iyi ders oldu .. her kafadan ses çıkıyor fırsat verirsen belki yavrum daha çok perişan olacaktı herkesi dinleseydim