Gzmkaya bence fazla degil normal. Benim bebegim de 2 aylikken 7 kiloydu. Bundan sonra hareket etmeye baslayacagi isin kilo alimi ilk aylardaki gibi olmuyor. Simdi 5. Ayi doldurduk 8.300 oldu. 2. Aydan beri 1300gr almis. Cok hareketleniyorlar sonrasinda.