İyi geceler kızlar . Kızım 18 aylık mamayla beslendi 2.ayından sonra ve hala geceleri bazen 2 bazen 3 kere mamaya kalkıyor bunu nasıl bıraktırabilirim . Su emzik asla kabul etmiyor illaki o mama içilecek . Cc miktarına göre mamayı daha koyarak azaltmaya çalışıyorum ama böyle de çok zaman alıcak gibi . Yardım ederseniz çok sevinirim 🤗