Sezinnur İnternette dolaşırken gördüm. Mamalarin içeriğinde palmiye yağı olduğundan ve bu yağın çok zararlı olduğundan bahsediyordu. Palmiye yağı bir tek smilac ta yokmus. Kullanan varsa memnun musunuz? Önerir.misiniz? İçeriği en temiz mama hangisi bilen var mı? Şimdiye kadar hipp 1 kullandım çok memnundum ama onda da palmiye yagi var ve artık 2 numaraya geçmemiz gerekiyor. 2 numarasında nişasta varmış. Aptamil 2 kullanmaya başladım ama.onda da palmiye yağı var ? Zararliysa niye koyuyorlar hiç anlamıyorum🙄
Busra812 Sezinnur canım ben aptamil 1 aptamil conformil hipp sma neredeyse bütün mamaları kullandım kızımda aşırı kabızlık sorunu oluştu sindiremedi palmiye (hurma) yağı sindirimi zor ve kabıza en büyük etkenmiş çok araştırdım ve similacta olmadığını gördüm aldım denedim iyi ki diyorum 20 gündür similac 1 kullanıyorum kaka problemimiz düzeldi kilo alımı arttı ben iyi ki similac diyorum 😇
Araseymen Sezinnur ben kullanıyorum doktorumuz tavsiye etti gerçekten içeriği çok temiz 2 aylıkken başladık mamaya şuan 5.5 aylık
ikizannesi07 Sezinnur aynen eşimde araştırdı içeriğinde palmiye yağı varmış bizde sizin gibi hipp kullanıyorduk memnunduk ama bunu öğrenince smilac2 tercih ettik memnun kaldık
VERA19 Sezinnur Similac 1 kullandım kızım 0-6 ay arası severek içti.Ama Similac 2 ye geçince kendi kendine içmeyi bıraktı acıkınca bile içmedi,bende anlayamadım neden olduğunu.Ama memnundum kendi bırakmasa devam ederdim,şuan başka mama kullanıyoruz🍼
Sezinnur ikizannesi07 smilac hangi marketlerde satılıyor? Ben birtek e bebekte gördüm. E bebek evimize biraz uzak.
ikizannesi07 Sezinnur biz e bebekden alıyoruz başka inanın nerde satılıyor bilmiyorum genelde eşim alır