Rabiad Kizlar merbaba. Bebegim 8aylik ve hala cok kusuyor. Simdiye kadar kesilmesi gerekmiyor muydu? Kesilmesi icin yapablcgm bir seyler var mi merak ediyorum. Yorumlarinizi bekliyorum😉
Bimelekannesi Rabiad ah 8 mi bebeğim 4 aylık aşırı kusuyor 6 da biter diye dört gözle bekliyordum demek daha yolumuz uzun galiba 🥀
Gmzdgs Rabiad 1 yasına kadar normal sayılıyor cnm bizde 6 aylığız hala kusuyo kızım eşim 1 yasına kadar kusmus annesi öyle diyo 😃😃
Rabiad Bimelekannesi ben de dort gozle 6.ayi bekledim olmadi 8olduk hala btmedi. Kusulmadik alan klmadi😂 gunde kc kez kiyafet drgstryrm artik blmyrm😂
Rabiad Bimelekannesi ayni durumdayz canim her gun bugun de bitmedi diyorum😂😂 makine zaten en gec iki gunde bir calisyr. Ne cocukta ne bn de kiyafet durmuo degsmekten
Gmzdgs Rabiad evet fizyolojik reflüymüş bu geçmezse bakıyorlar sanırım 6 aylık oldu hala battaniye seriyorum yatırdığım yere döne döne kusuyo yıldım valla
Rabiad Gmzdgs cok zor gerckten. Iki gundur bzm kusmamz azaldi bu arada😍hala var ama cok az cok sukur. Darisi basiniza😍
Gmzdgs Rabiad amin bazen bizimki de azalıyor 1 gun boyunca 1 kere falan kusuyo seviniyorum ertesi gün gene aynı 😃😃kucaga almaya çekiniyoruz resmen 😃