minnosvetontis Bebekden bebege degisie begenmesi yada yarayip yaramadigi kabizlik veya gaz sknriai yasayan varmi sma 2 gectik biz tadini sevmedi gibi istahla icmiyor 1 numara gibi degil. Bende bebelac gold dusundum oneridw bulunurmsnz
Azrosko minnosvetontis eğer gaz sorununuz varsa bebelac gold smilac hem içerik olarakta temiz hatta istersen instegramda mühendisoğlu diye bi sayfa var bebekle ilgili herşeyi inceliyor ve mamanın biberonla alakası yok yeni mamaya ilk hafta geçişte içmeyebiliyorlar içerik değişio akış hızı değişio takip edin 1kutu bitip hala içmiosa tadını sevmemiştir zorlamayın boş yere aç kalmasın kuzucuk🧿🥰
Seherr00 Bende hipp kullanıyordum 2 numaraya geçince sevmesi bebeğim içmedi. Bebelac gold aldım ilk verdiğimde içti ama şimdi yine istemiyor sanırım biberonda çok önemli. Aventin biberonuyla deneyeceğim birde
minnosvetontis Seherr00 a bak oda olabilir bilemedim yaa kararsizim simdi cocun bide huzurunu kacirmakda istemiyorm mama degstirip