nazlikumsal Bebeğim 2 aylık ve gözünde hafif kan toplanması var böyle bir sknti yaşayan varmı aranızda
Reckless nazlikumsal Doğumdan itibaren vardı bizde kendiliğinden geçmişti zamanla. Sonradan mı oluştu sizinkisi doğumdan beri var mı
nazlikumsal Reckless gözünde capaklanma ve sulama vardı doktora gittik bir sknti yok dedi yeni 2 gündür de sanki çizgi şeklinde içi kan toplamış