Minikmina Benim kendi kizimla tecrubeme gore kolaylasiyor. Ilk aylari dusunmek bile geriyor beni su an. Buyudukce daha rahat iletisim kuruluyor; yemesi icmesi, uykusu duzene giriyor, dilinden anlamaya basliyorsunuz. Tabi ki ofke nobetleri, sebepsiz aglamalar, inatlasmalar vs de oluyor ama ben her turlu simdiki halini tercih ederim. Beni cok korkutmuslardi “sen daha dur, buyudukce goreceksin zorlugu” diye😒 13 aylik bu arada.