Cennetcennet arzu58 ben yaptırdım ikizlerime. Çok şükür ikisinde de ateş olmadı. Ablam ebe banyo yaptırabilirsin demişti ama ben geç gördüm o yüzden ertesi gün duş aldırdım. Canları yandı baya aşı olurken ama çok şükür birkaç saate unutuyorlar.
Burcubyk55 arzu58 benim kızımda ates olmadı genel bi huysuzlugu var ztn onun dışında bisey olmadı çok şükür insallah sizinde olmaz
Ela41 arzu58 cnm ben 9 aylıkken yaptırdım ates yapmadı 1 yasında vurulcak 1 ayımız kaldı ebeye sordum ates yapmaz dedı
arzu58 esmaamine kızamık normalde 1 yaşında yapılıyor, ancak 9. ay’da isteyen yaptırıyor öne çekmişler. Ben yaptırmadım. Yaşında yaptıracağım
Ozlm___ arzu58 9. Ay aşısında çok hafif karın çevresinde kırmızı döküntü olmuştu normalmiş canlı aşılarda. 1 yaş aşısında 1 haftaya kadar ateş normal dediler biraz yüksek olağan hale göre ama çok yükselmedi şükür yarın 1 hafta olacak aşıyı yaptıralı