Esracim Kızlar selamlar. Bebeğim yarın tam 40 günlük olacak. Ebe arkadaşim beni kendi arkadaşinin evine davet etti. Arkadaşı bizim evin bı alt sokağında. Ben hastane dışında ortama götürmedim bebegimi. O da taksi ile götürdüm hep. Arkadaşım pusetle götürürüz sorun olmaz dedi. Ev 5 10 dakika sürer mesafede. Soru saçma gelebilir 🙁 acaba götürmek sorun olur mu bilemedim soğuk vs kapar mi.
Cansuaysima Esracim sıkı giydirilmesi gerek güzel giydir ve başını ört hiçbirşeyi olmaz ben 10 günlükken falan çıkmıştım dışarı kızımla doktor kontrolleri dışında sonrasında 40 ı çıkmadan nerelere gittik hele hiç sıkıntı etme çık sende kafanı dağıt