Gölbaşında devlet hastanesinde yaptırdık hastanenin adını tam hatırlamıyorum ama doktor ramadan çınar çok memnun kaldık ve yaptırmadan önce çok doktor araştırdım yorumlar okudum iyi ki de okumuşum tavsiye ederim oğlum 7 aylıktı hiç ama hiç ağlamadı hatta o gün çok sakindi hep uyudu. Üroloji bölümünden önce muayene ediyor sonra da gün veriyor. Özele boşuna para vermeyin derim yanınızda karton bardakla gidin onu tavsiye ediyor ilk bi kaç gün