anne15 güzel☺️ Havalar çok sıcak ondan dolayı da olabilir,siz yinede pes etmeyin emzirmeye devam🤗 birde ilk 2 ay daha sık sık emiyordu kızım şuan daha aralıklı mesela,her ağladığında verirdim emerdi şimdi boğuştuğumuz zamanlar da oluyor(Dişleri fena kaşınıyor😬)son olarak kilo olayına çok takılıp kendinizi yıpratmayın ve günlük bez takibi yapın👍🏻anne sütüde en doğalı elbette ama baktık meme reddi yaşıyoruz artık emmiyor emmek istemiyorlar ,üzülmüyoruz B planına geçiyoruz mama takviyesi☺️