Bebegim bir hafta sonra tam 6 aylık. Emzik emmiyordu zorla alıstirdim alıstı meme reddi yapti bu sefer. Meme reddi yapinca emzigi daha az verdim. Parmagını emmeye basladi emzigi hic emmemeye basladi. Napicam kafayi yicem. Yedi yirmi dort parmak emiyor. Emzik emmiyor. Hala meme reddi yapiyor zorla emziriyorum kendi goğsumu. Cok sabirliyimdir. Ama baya sabrim tastı bugun. Ne onerirsiniz ne yapayim ben simdi. Nasil vazgeciricem parmagini emmekten.