Sezeryan olalı 39 gün oldu dikişim lazer estetik dikiş yapıldı tam orta kısmında 4 santim kadar dikişim görünüyor böyle bişe başına gelen var mı varsa. NAsıl bi yol izlediniz hastaneye gideceğim ama tentürdiyotla pansuman yapıcam pazartesi günü gideceğim hastaneye