Bcbcbc Hemen hemen herkes bu sıkıntıyı yaşamıştır bende 23 haftalık gebeyim popo kısmımda çatlaklar başladı gibi sizlerin kaçıncı haftada oluşmaya başladı merak ediyorum teşekkürler
Melooo Bcbcbc benim olmadı çok hafif var gibiydi oda son haftalarda ama suan hiç bişi yok sürekli yağladım doğuma kadar
momsss Bcbcbc Valla canım doğuma gittiğimde 1 tane bile çatlağım yoktu,normal doğum yaptım doğumdan çıktığımda çatlamıştım😂
Emine7 Bcbcbc ben son haftalarda bi anda oldu canm ya bende cok yagladm ama hc fayda goremedmm ama suan pekde bellı olmuyor
Cnmnici Bcbcbc ben hiç bakım.makim yapmadım hiç çatlamadi bence tamamen kişiye göre değişiyor bazen ne yapsan da çatlıyormus
LadyMarmalade Bcbcbc sanırım çatlaklarım olmayacak diye düşünüp sevinirken 33. haftamda başlamıştı 🤷🏻♀️
Mervep Bcbcbc ben çatlamaya çok müsaitim hayatım boyunca 50nin üzerine çıkmamıştı ama popom hep çatlaktı 😂 hamilelikte 17 kilo aldım 35.hafta gibi göbek deliğimin çevresi çatladı ama çok yağladım kendimi. 6 ay oldu doğum yapalı sezeryan ama şuan yok gibi 🤷🏼♀️
Ozlemuguralp Bcbcbc Benm Doğuma son 1 hafta kala karnım çatlamıştı dünyam başıma yıkıldı😄 son Hafta çatlanır mı ya
SemraHakan Bcbcbc 36. Haftada basladim yanlis hatirlamiyorsam..ki hergun kremler, yaglarr sürdüm..bir catladim pir catladim 😅😅😅