Merhaba anneler 1 hafta oldu ikinci doğumumu yaptım. Ilkinde mastit olmuştum tıkanıklık olmuştu. Bu doğumdan sonra ilkinde olan rahatsızlık sütün göğsü germesi falan pek yaşamıyorum. Hiç sağmadım gerek kalmadı. Acaba ikinci olduğu için göğüsteki yer kapasitesi fazla ondan mı böyle oldu yoksa sütüm yeteri kadar çok inmedi mi ki? Sizlerin nasıl oldu? Sizce normal mi böyle olması?