Bebeğim 4 ay 22 günlük kız. Son 4-5 gündür çişinde gözle görülür azalma var. Önceden günde 7-8 bez değiştirirdim şimdi 4-5 falan değiştiriyorum. Ve idrarı sarı kokulu. Sürekli inler gibi ses çıkarıyor ama gazı yok asla gazlı bir bebekte olmadı sanırım çişini yaparken çıkıyo o ses ve vajinasından gaz çıkar gibi ses geliyo. Doğru düzgün emmek istemiyo mama zaten içmiyo anca zorla geceleri çok uzun uyuduğunda uyanmasın diye veriyorum o da 45 cc ancak içiyo. Bunlar idrar yolu enfeksiyonu belirtisi mi