Benim bebeğim doğduğundan beri mukuslu yapıyordu kakasını. Alerjiden çok çeken bir arkadaşımdan öğrenmiştim bunun alerji belirtisi olduğunu. Hemen doktorumuza danıştım. Sadece anne sütü ile beslenen bebekte ön sütü fazla alırsa olabildiğini, alerji belirtilerinin genelde 3. Ayda çıktığını söyledi. Zaten mukuslu kakada. Başka da alerji belirtisi yoktu hiç. Şu an 6,5 aylık, yoğurt dahil verdiğim hiç bir gıdaya alerjik reaksiyon göstermedi. Yani demem o ki, sadece mukuslu kaka alerji göstergesi olmayabilir.