Bebeği 2 yaşına girenler sizde de böyle mi?
Ne yaparsam yapayım mutlu olmuyor yaa mızır mızır artık mahvoldum. 1 aydır emmiyor bıraktı 2 yaşından önce. 30 mayıs ta doğum günüydü kutladık güzelce ama büyüdükçe derdi büyüdü. Ne oyun oynuyor ne susuyor süüürekli mızır mızırrrrr B I K T I M😣😣😣 ev resmen oyun parkı gibi kocaman kaydırak bahçede salıncak ormanın dibindeyiz her gün dışarıdayız (evin önünde bahçede) yada denizdeyiz. Allaha şükür babası da çok ilgili hep oynar sever ama biz nerde hata yaptık yaa artık kendimden geçtim. Uykusu zaten aşırı düzensiz zırt bırt uyanıyor. Durmak susmak yok 5 dk oturmak yok. 😣😣😣