7 buçuk aylık bi kızım var gece uykusuna geçmedem önce muhakkak emzirip hemem ayakta sallayıp uyutuyordum. Ama bi kaç gündeü ayakta sallanmak istemiyo emerek uyumak istiyor. Ama emerkemde sürekli hem ağlıyo hem emmek istiyo çok hıysuzlanıyor. Sütüm normalde hep iyiydi kilosunu güzel alıyordu ama ek gıd dönemi bizim iştahsız geçtiği için hep memeye sarıyor acaba ondan mı yetmiyor anlamadım. Bi türlü sılıntısını bulamıyorum. Aydınlatın beni çok mutsuzuz anne kız 😔