Zeyzeyyyyy ben bestlak sayesinde emzirdim diyebilirim. Doktorumuz önermişti suya karıştırıp yanlış hatırlamıyorsam sabah akşam 20 damla şeklinde kullanmıştım. Çok memnun kaldım çok faydasını gördüm. Diğer çaylar vs göre çok etkili. Ablam kullanmıştı o da aynı şekilde çok memnundu