crazymomvkz20 Kızlar bebeğim 4 aylık oldu saçlarım dökülmeye başladı 1 aydır aşırı bi dökülme yaşıyorum 😔bu dönemde kullanıp memnun kaldığınız saç bakım ürünü var Mı acaba bana Öner’i de bulunsanız 🙏🏻♥️
Hll20 crazymomvkz20 glissin setinden memnunum canm. Birde farmasinin keratin serisi iyi. Dönüsümlü olarak bu iki seti kullaniyorum. Ama burada bir bayan bebek sampuaninda gecirdigini söylemisti. Bi dene istersen.
Rukiiss crazymomvkz20 canım merhaba eczaneden biotin alıp içebilirsin çok faydalı tabiki düzenli kullanımda
Hll20 Seramsera olabilir canm. Hatta ilk basta inanmams tesadüftür diye ama sonra devam edince farkı görmüs.
crazymomvkz20 Taze_annee Ay üzüldüm çok iyi anlıyorum. Bilinçli anneler sayesinde şifa buluruz Öner’i artar herkeste faydalanır İnşallah
crazymomvkz20 Rukiiss bunu hiç bilmiyordum hemen araştırıp denemek istiyorum bu öneriyi de. Çok teşekkür ediyorum 🌸🙏🏻