Kızlar konuya giriyorum annem faturaya ek bana telefon aldı oppo A 9 2020 faturaya ek olarak bize gelişi 3.500 .
Biz 3 taksit falan ödedik ,1 taksiti geciktirdik hemen mesajlar gelmeye basladi .Annem bu gün görüşmeye gitmiş bı numara vermişler 542 arıyoruz ses kaydı görüşmesi var yetkili kişiye ulaşamıyoruz. Sinirlerim tavan biz bu faturayı hepsini ödemek zorundayız şu an evet okey ödeyelim ama bize taksitli fiyatını dayatıyorlar biz enayimiyiz madem peşin ödeme isteniyor neden piyasa fiyatı ve peşin fiyatı ödeyemiyoruz nasıl sinirlendim arayıp konuşabileceğim bı numara bilen ne olur yazsın lütfen böyle saçmalık görmedim resmen soygunculuk bu 😡😠