Kubrakya biz dün cikartik klipsi deri eğer yukarı doğru çıkarsa pazartesi den itibaren geri geri masaj yapmamızı söyledi. Ama çok şükür ağlaması yok ha masaj yaparsak nasıl olur o canını yakar mı.bilemem. sizin bebeginiz masaj yaparken mi agliyo yoksa ağrısımi var?