Esma4646 65le hamile kaldım.Boy 1,55. Aslında zaten 50-55 arası olmam lazım.
75le doğurdum, 40ım çıktığında 62-63 idim.Yani hamilelikte aldığımı vermiştim,zaten doğumda 5kg direk girmişti eve geldiğimde.
Sonrasında benim boyuma göre olan fazla kısım kaldı.
54e düştüm emzirerek gerçekten o da geçen yazdı.Oğlum 8-10 aylıktı, arabaya koyup öğleden sonra her gün 1 saat yürüyordum.Emziriyorum diye tatlı ve açlık krizlerimde çikolataya böreğe gömülmedim.Çok canım çektiyse tadımlık hemen ucundan yedim.Yani emzirerek kilo verebildim ama ağzımı da tuttum.Çünkü emzirirken ciddi bir kalori yakılıyormuş.Yani geceleri hala yoğurt filan yiyorum.Oğlum 20 aylık şuan.