Keremini 29günlük bir bebek bütün gün nasıl uyumaz sevgili anneler 🙄 Meme artı mama da alıyoruz yani karnımız tok, altımız hep temiz, esneme yüzümüzden eksik olmuyor ama bi türlü uykuya dalamıyoruz gündüzleri…. Neden olabilir?
TutuKelesh Keremini muhtemelen sancısı vardır, karnı ağrıyordur. Yani vardır bir sıkıntısı. Bir de şöyle bir şey, bebekler genelde ya gece uyumaz, gündüz uyur, ya da gündüz uyumaz, güce uyur. Her bebek farklıdır. Zamanla düzelecek, merak etmeyin
Aisee Keremini benim bebeğim öyleydi doktora götürdüm gaz sancısı var dedi . Ayaklarının altına sıcak su torbası koymamı ve her gün bir tane aspirin içmemi söyledi dediklerini yaptım ve oğlum eskisine göre daha iyiydi . Ayrıca ayaklarını üşütmeyin gaz olarak size geri döner😉 ayaklarına masaj yapın bu onu rahatlatır
Keremini TutuKelesh Allahtan gece uyuyor tamam da hani bebek ya gündüz de şöyle bi iki saat deliksiz uyuması gerekmez mi 🙄 Doymuyor olabilir mi 😳
TutuKelesh Keremini gündüz de uyuması gerekiyor evet. Çünki bebekler uyudukca sağlıklı büyür. Eğer sütün azsa doymuyor ola bilir. Ama mama da veriyorsan muhakkak doyuyordur.
Blackcat Benimki gece gündüz hiç uyumuyordu 30 undan sonra uykusu daha iyi oldu.tabi gaz sancisi vardı biogai gaz damlasi iyi geldi ondan sonra uyumaya başladi