Oğlum 8 aylık. Bugün 3 gün oldu ateşi 38.5 a kadar çıkıyır iniyor. Duş aldırıyorum, ılık bez koyuyorum, 4 saate bir ateş düşürücü. Ama yok banamısın demiyor. Bugünde ishal başladı . Dün götürdük doktora boğazı kızarmış dedi ama ilaçta vermedi. İshali için muz veriyorum biraz daha katılaştı ama bu kezde rengi açık yeşil normal mi bilmiyorum. Ne yapmalıyım lütfen bi Bilgi verin. Tekrar mi götürmeliyim.