Tugbakybzc ben iki ay hipp ve golden goat kullandım deli gibi küstü reflüsü varmış perişandım. sonra aptsmil ar al dedi doktor ilk kullanımda şıp diye kesti bekliyorum kusacak diye yok harika bisey. hemen al derim ben .sonra arada yine kusmaları oldu ama öyle çok az fazlasını çıkardı. ek gıdaya geçince de zaten geçiyor merak etme.